torstai 3. tammikuuta 2013

~ Random postaus ~

Okei, eli siis joo en oo pitkään aikaan kirjotellu tänne, joten aattelin nyt kirjottaa jotain. Tosiaan mä sain muutamia "talvilahjoja" mun kavereilta (en vietä joulua, olen eri uskonnossa) En sitten sen enempää. Noh, se riittä mulle, koska sain suklaata, semmosen kivan lyhdyn, muutaman shcleiselukan, piparin ja sillee :)
Mut siis joo, en oo nyt ollu Empulla, kuin muistaakseni viimeksi silloin eräänä viikonloppuna, kun olin yötä. No, en muista tarkalleen. Kuitenkin, tänään Jenna oli meillä ja oltiin ulkona ja sekoiltiin, ei mitään kauheen merkittävää, jotain random sekoiluu.

Mutta joo, tänään sain varmistuksen  siitä, että olen menossa 8.3.2013-10.3.2013 Perraan viikonloppuleirille Jassun ja Sopsun kanssa :) Jee! Harmi, etten pääse nytkään Empun kanssa mihinkään :( Huomennakin menen Saloon, joten Empulle meneminen, Hensun näkeminen, nauraminen ja ratsastaminen, taitavat jäädä vain pelkäksi haaveeksi. Harmi juttu! Pakko mennä ostamaan kenkiä ja kaikkee.. höh! Oon menossa myös nyt Perraan tunneille useammin, koska pianotuntini jäävät pian tauolle.

Olen ollut nyt lähipäivät vain kotona/mammalla. Joten tylsyys on iskenyt! Pitäis vähän koittaa mennä vaik ensviikol Empul ridaamaan.

Hyvää uutta vuotta 2013 kaikille! <3<3
- Jemmu

2 kommenttia:

  1. Mä en sit kai ens kesänä mee leirille, taaskaan :( Todettiin valkut paremmiks ja opettavaisemmiks, otetaan kait sekä este- että kouluvalkkuja, ja kai vieraillakin poneilla (Dille??)... Ypäjäl en sit ainaskaa pääse ku pitäs kaikki tunnit mennä Davella...

    -E

    VastaaPoista