torstai 24. tammikuuta 2013

Haaste taas :( Jos ei kiinnosta niin älä lue!

Jenna meni sitten haastamaan mut ja sanon suoraan että en enää monia haasteita te, ainakaan tällä samalla mallilla.

Säännöt taas ne tutut:

Haasteen säännöt:

-kerro 11 faktaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi 11 uutta kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 faktaa minusta:

1. Koulu on tylsää!
2. Kissamme Minttu on poika, ja minä keksin sille joskus nimen :D
3. Olen hirveän tunteellinen ja herkkä...
4. Olen kauhean ujo ja annan aina muiden mennä/tehdä asiat edellä XD
5. Olen laiska ja kulutan aikaani liikaa koneella.
6. En koskaan jaksaisi muokkailla videoita
7. Kiinalainen horoskooppini on Lohikäärme
8. Valokuvia on kiva ottaa mutta koneelle en jaksaisi niitä ladata.
9. Luen mielelläni vian hevosblogeja, muut eivät kiinnosta
10. Blogia on joskus todella hankala kirjoittaa, kuten esimerkiksi edellistä postausta..
11. Faktoja pitää keksiä tässä ihan liikaa!

Haastajan esittämät kysymykset ja vastaukseni:

1. Oletko kisannut?
- Kyllä olen, parhaimmilaan re. 70cm Hensulla (hylkäys) ja HeC Taavilla.
2. Omistatko ponin tai hevosen?
- Omistan Hensun ja Taavin
3. Miten korkeita olet hypännyt?
- Ilmeisesti kyseessä ratsastus :D Olen hypänynt yksittäisenä Hensulla 110cm ja re. 70cm Hensulla ja Cacrulla. Ilman hevosta olen hypännyt 101cm :D
4. Mista pidät ratsastuksessa?
- Maastoilusta ja esteistä pidän, mutta toisaalta koulukin on mukavaa jos saa hevosen edes vähän kuulolle. Kaikki ratsastus yleisesti on kivaa...
5. Tykkäätkö koulusta?
- Koulusta vai kouluratsastuksesta? Koulu on tylsää, mutta hikkenä tietenkin pitää lukea kokeisiin yms. Kouluratsastuskin menettelee, toki vaihtelevasti.
6. Mikä on inhokkiaineesi?
- Apua, aina joku kysyy tätä! Minulla ei ole varsinaista inhokkiainetta, ehkäpä tekstiilityö kun opettaja on kamala ja tehdään aina kaikkea tylsää (essuja ja kasseja aina vaan!)
7. Onko sinulla lemmikkiä?
- Varsinaisesti minulla ei ole muita lemmikkejä kuin ponit, mutta perheellämme on kaksi koiraa ja kissa.
8. Kuka on paras kaverisi?
- Jeminako edelleen?
9. Millä tallilla käyt?
- Kotona vain..
10. Oletko ollut ulkomailla?
- Olenhan minä, jopa Ruotsissa saakka :D:D
11. Onko sinulla YouTubessa käyttäjää, mikä? 
- On, henukkaponukka

Uudet kysymykset, niille jotka haastan: (samat kuin viimeksi)

1. Lempikouluaineesi?
2. Kuinka tärkeitä hevoset sinulle ovat?
3. Parasta hevosissa?
4. Parasta ratsastuksessa?
5. Lempibändisi?

6. Onko sinulle YouTube- kanavaa, mikä?
7. Mtä tekisit, jos löytäisit hevosen esim. koulumatkalla?
8. Kuulutko johonkin ratsastusseuraan?
9. Paras hevosiin liittyvä kokemuksesi?
10. Pidätkö matkustelusta?
11. Ovatko kepparit mielestäsi lapsellisia?


Haastan:


Kaikki jotka haluavat tämän tehdä! Haastoin kerran 11 bloggaajaa, en jaksa etsiä uusia haastettavia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti