maanantai 11. marraskuuta 2013

En voi uskoa tätä todeksi!

Mutta ensin viimeviikon torstain koulutuntiin Hannalla. En ole ehtinyt postailemaan aikaisemmin, koska olimme laivalla viikonloppuna (oli muuten mielenkiintoinen reissu Baltic Princessillä kun puolessavälissä takaisin Turkuun paatti hajosi ja lopuksi hinaaja työnsi meidät laituriin...) ja muuten olen ollut lähinnä laiska.

Viime torstaina olin siis Hannalla koulutunnilla, ja on se poni vain joka kerta upeampi ja upeampi ♥ Nyt saatiin heti alkuverkkaan parempia väistöjä kuin vielä ikinä ja jos osaisin koota sitä silloin tällöin enemmän se menisi ihan superisti. Tultiin siis neljän puomin yli sitten että jokaisen päältä taas voltti jompaankumpaan suuntaan. Aluksi ei tullut ihan keskelle puomeja mutta toisella kerroksella meni jo keskeltä pyöreillä volteilla. Koko tehtävä tultiin siis ilman jalustimia.

Täytekuva...
Onhan poni edelleen epätasainen suustaan ja heittelee päätään, mutta se kuitenkin paranee kokoajan, ihan huomattavasti. Laukassa tultiin puomit vain keskeltä, ja tehtävä onnistui muuten ihan hyvin, mutta kun askelmitat olivat jotain Nestorille sopivaa niin ei Hannalla tuntunut minkäännäköinen laukka-askeleen venytys riittävän.

Joka tapauksessa tunti oli ihan superparas ja mainittakoon nyt vielä että minulla oli ensimmäistä kertaa pallokannuksetkin jalassa.

Linkki koosteeseen

Ja sitten huippu-uutisiin. Jokainen teistä voi arvata, mutta luulen että tätä ette olisi arvanneet!

Minä

pääsen

Kari Nevalan valmennukseen!!

Ja se oli se asia mitä en osaa/voi uskoa... Olen ihan huippuinnoissani enkä malta odottaa perjantaita!!

3 kommenttia:

  1. OOOOÄMGEEEEEHH!! Mä niin tuun sun kaa sinne valkkuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Hei! Blogissani on haaste sinulle!
    Käyhän katsomassa --> http://jempunhevoselamaa.blogspot.fi/2013/11/51-haaste.html

    :) Ilmoitatko kun olet tehnyt haasteen, niin käyn katsomassa :D

    VastaaPoista