lauantai 15. syyskuuta 2012

Mopoilua ja Hyppyennätyksiä


Tänään Emppu oli meillä yötä ja aamulla jaksettiin herätä puol yheksältä.
Lähettiin Empulle ehkä joskus kymmenen aikoihin. Mä istuin tarakalla ja Emppu puöräili, kun eilis iltana oli mun uus Mopo jäänyt Empulle. Oli jo niin myöhä niin Mervi vei meiät meille. Olin hetken Empulla ja meil oli oikeen mahtavat moporallit Empun pihalla aamupäivällä. Kolme mopoo mene sikinsokin pitkin suurta pihaa.
Oli tosi kivaa :D Tää nyt ei liity varsinaisesti vielä hevosiin, mutta lukekaa nyt loppuun!

Kun olin tullut Mopolla kotiin kaverini Jasmin tuli meille.
Menimme Empulle jälleen, minä mopolla, Jassu pyörällä. Juppe oli siellä ja juuri lähdössä. He olivat käyneet maastossa ja nyt suunnitelmissa oli sitten pelkkää köpöttelyä Taavilla. Jasmin käveli ja ravasi Taavilla, sujui ihan hyvin, ainoastaan laiskuus häiritsi hieman. Jassu teki harjoituksia käynnissä ja sitten ravasi vähän.
Sitten minä ravasin ja nostin ehkä neljä laukkaa, ja pukkeja tuli ihme kyllä aika vähän.
Sitten hyppäsin parikertaa esteen joka meni siis ihan älyttömän hyvin! Ensin hyppäsin pari kertaa 50cm ja sitten kaksi kertaa 80cm! Se oli tosi kivaa! Ja Taa kivaa! Ja Taavi veti älyttömän isot loikat!
Emppu sitten vielä lopuks vähän ridas ja hyppäs k käveli loppukäynnit ja hoidettiin pollet pois.
Hensu oli koko ratsastuksen ajan tarhassa vapaana ja tuli välillä aina mun ja Daven eteen. Mut oli siis tosi kivaa! Ja tein uuden korkeus ennätyksen :D eli siis oon hypänny yksittäisenä 80cm ja ratana 40-50cm :D
Taavilla ton yksittäisenkan ja Henulla ton rataenkan. Oli siis ihan todella kivaa! Vähän ehkä Taaville tuli rankka päivä. Kiitos Emppu kun kehotit mua hyppäämään! :D <3


I love you David! Very much!!!

And you Hensu <3



~ Jemmu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti